30 September, 2009

Baru Nak Up..

Td aku kne pg Perbadanan Putrajaya..
Settlekan psl ofis baru..
Ladyboss aku suh aku follow gak..
Bukan dia je pg, mama dia pun pg..

Sesampai je kt sane, xde parking..
So, aku kne take over kete tu cz dua2 kne kuar pg jmpe Officer..
Aku dh jiwe kacau..
Mane penah bwk Merc E200K..

Errrr.. kat mane Hand Brake ??


OOOOOooooooooo .....




** kene pijak pedal belah kiri dlu (utk hand brake)
** tarik kt bwh dashboard belah kanan (utk lepaskan hand brake)
** Cam baba je aku rse... x best lgsung..
** best lg bwk viva aku.. huh!

7 comments:

okedkama said...

g bday party td nek ap plak?

gua keje ngn company lu bole?

cik hr amek la saye bkerje

Aishah Nur Hakim said...

kire kamu dah up la ye bk?
time drive tu baca2 sket..jampi ke..

eh..bukan...doa kamu nnt kaya boleh beli seploh bijik kete bg kat aishah

=D

TerubukMasin said...

ps ni lu tkyh nk trik HB tu..
biar cm tu je..
tgok pe jadi..
tk slh bwt sket experimen kt e200k tu..
pa mcm???

BajuKurung said...

Oked : gi besday party tu nek BMW 3srs.. best gak..

Aisyah :amin... hikhik

TM : asl skrg sengal lu mkin menjadi2??

Unknown said...

BK : demam merosakkan minda TM kot daaa..
BK g : payah nyer nak bawa keta besor tu..tak leh imagin ai...bior la bawak keta haiwan ni jer la

Anonymous said...

nak rasa best pakai kereta mahal... kena pandai kereta biasa2 dulu... cam tu ler

BajuKurung said...

she-G : tu yg gua rsaukan..

she-G lagik : mmg payah pun, nk bajet parking pun sekse..

Fatt : asl gua x teringin nk pakai kete besar pon.. tp dh slalu bwk wlupun bkn gua punye.. haha