01 October, 2009

Hmmmmm....

Blik kje td aku rse len mcm..
Bdn lemah..
Aku letak tgn kt dahi.. Pnas...

Msuk lam kete pun dh x larat...
Smpai pale aku terhantuk kt pintu kete..
Seb baik xde sape nmpak..
Smpai umah, mndi2 & solat..
On YM jap.. Oked xde..
Aku tarik nafas lega..

Tekak rse cm phit2 & perit semcm..
Aku sarung sweater..
Lam otak dh pkir..
"Esok nk MC ke x?"
Klu MC...
Aku x dpt nk bygkan HP aku berbnyi brape kali tiap saat..

Cari ubat kt dapur..
Perkh!! ubat dh abiss..
Damn !!

** TM, mgkin jgkit ngan lu
** Aku hrp bkn H1N1
** Sabtu & Ahad aku ttp pg open house

8 comments:

Unknown said...

ini dinamakan sehati dan sejiwa...hahaha

Unknown said...

penat badan emosi dan mental kot..mane nak handle kerja umah kluarga blog YM oked aishah TM lagi..nak kena comel2 time g open house..wuii..banyak tuh nak kene piki..penat2...
p/s:rehat la..minum air suam banyak2..stop ais2 dan sewaktu dgnnya...jgn makan benda berminyak dan pedas..aper g?lau dapat minum susu suam bagus...bubur nasi dgn halia dan bawag putih banyak...insya Allah (tak suka ubat2..tu las choice)

Unknown said...

ops..paracetamol tak per..hehehe

Aishah Nur Hakim said...

kamu keje tak tu bk??

Unknown said...

diam jer...tak keje kot..

Unknown said...

aishah : BK kata die kat spital..ladybosh die anta..nek merc la kot.hahah...demam teruk katanyer

Anonymous said...

Sian BK, rndu lk kt dier. smoga cpt sht ye, syg.

TerubukMasin said...

ni yg bwt gua tk senang ddk nie..
gua rse mcm nk jengk lu je..
lu jgn lupe mkn ubt ek..
jga kesihatan lu..
gua btol2 risau nie..:p