06 October, 2009

Jemputan Yg X Di Duga

Mcm lu org jugak..
Gua x terkecuali..
Gua pun dpt byk jmputan..
Bkn takat Open House, Malah Jemputan WalimatulUrus..
Ape itu walimatulurus?? lu org tepok dahi laju2 klu xtau..

Jemputan kali ini diluar jgkaan..
Gua x sgka gua turut dijemput..
Gua tau dia yg suruh kakak dia jemput gua..
Mgkin malu ngan gua barangkali..

Abis sume org gua tnye.. ptut @ x gua pg mjlis "EX BF" gua..
Kwn2 gua ade yg menyokong & x kurang juga ade yg menentang..
Ahhh !!! gua pduli ape.. gua ttp nk tebalkan muke...
Gua pun nk tgk ex gua bhgia wlupun hati gua hancur..
Klu pun gua x dijemput sbg tetamu..
Gua snggup jd RELA yg pkai uniform smbil pgang senjata utk jaga parking..
(leh gua pose smbil pale gua sandar kt dada ex gua nnti)
Gua sggup !! lu org ade bran ke mcm gua??

Tp... tidak...Gua tidak dijemput utk jd RELA..
Gua dijemput sbg tetamu..
Gua agak pning nk pkai Baju ape..
Gua mmg byk BajuKurung..Tp kaler ape??
Gua tingat T- "SHIT" indie gua yg gua pnh beli dlu
(gua sje eja cm tu.. lu org jgn ingat gua tolol sgt)
Gua ade selai t-shirt indi berlakarkan
"Nape Lu X Pilih GUA??"


Ah.. persetankan soal baju..
Gua ttp sopan & ayu pkai BajuKurung...
Kaler ape, lu org xyah sbuk.. yg pnting Bajukurung tu x ketat..
Makanan ??? iye !! gua lupe bab tu..
Masakan kampung.. Gua mmg layan..
Gua x hirau time tu ex gua tgh bersanding..

Note Gedik : gua siap mntak tapau lauk Kurma Daging knduri ex gua..


** sume org pndg sbb gua sorg je yg tapau...
** pg la mam !! bkn sng nk tapau lauk org kwin..
** hati gua tersayat..
** Oh ya, klu gua jd RELA skalipun, gua akan snap pic sbg kenangan..
** Org yg gua pnh syg, smoga lu bhgia.. (asl bini lu gelap dr gua??)


12 comments:

okedkama said...

ok..ni entry terbaik..gua nk wat reques entry ni masuk blook pidomat bersama luca..up x?

Unknown said...

macam penah bace, lebih kurang entri luca.hehe..

ape perasaan pegi kenduri tu ek..hurmm~

CameronSweetHomestay said...

sbb lu punya tak segelap bini dye kot sbb dye tinggalkan lu...lalalalala nenonenoneo

luca suke entry gmpng2 mcm entry ni.. said...

hahahaha! adohai! lu mmg gmpng la!

BajuKurung said...

Oked : gua akan requested kt luca..

Naddy : Psaan?? bese je.. gua jnis rilek.. sbb tu gua leh mintak tapau lauk..

U R Not Perfect : hahaha.. tu la psl.. suke2 je dia tgglkan gua..

Luca Gampang : Lu pun same..

Anonymous said...

-the bulu' geng-

ekin lu kalo jadi RELA layak jaga parking jerk...kalo ex lu dah kawin...lu tak reti2 lagi ker...

BajuKurung said...

bulu : gua lame x dgr citer psl lu.. hahaha.. gua bile lg? gua tggu ex gua dpt anak ke3.. muahahaaahahah

okedkama said...

bk: ok..jap g gua buat surat yek

Unknown said...

pegi je...doakan dia bahgia...

BajuKurung said...

~0~ : lu x bc abis ke?? gua dh siap tapau lauk dh..

okedkama said...

mcm cool jek mamat ~0~

anis alya said...

setan kan ko..aku ko xtanye pun..hahaha..ala..ko xtanya aau sebab ko tau ape jawapan aku kan? ni aku ade soalan utk ko..'APASAL LU PEGI XAJAK GUA???????GUA PUN NAK TAPAU LAAAA!!!!!!!!!!!!!BG EX LU MISKIN KEJAP!!WAAKAKKAKA!!'...................