31 October, 2009

Mari La Berkwn Dengan Gua..

Errr.. ape sye nk taip nie ek??
Ala.. sye xde idea la..
Uhuk2..
(smbil tutup mulut tnda sopan)

Errr... sye ade mslh..
Sye msih teringatkan Kesygn sye..
Mcm mne nk lupekan siDIA ek?
Lame btul proses pulihkan hati nie..
Hurmm.. anda2 klu nk kwn ngan sye, leh la email....
----------------------------------------------------------

Perkh!! mcm gampang je gua rse..
Gua x reti nk sopan2 kat cni..
Klu lu org xnak kwn ngan gua, pg la MAM!
Aslkan gua tau sape diri gua..

Name Gua BK...
Asl BK? lu sbuk pe hal ???
Gua bkn ppuan yg lemah lembut..
Siyes gua jnis ganas..
klu berjalan, gua jnis jalan berkepak2 tgn...
Bahu pun ikut rentak samseng jalanan..
Amacam ganas x?
X ckup ganas lg..
Gua klu berckp, 500 meter pun org leh dgr sore gua..
Sbb tu la gua xde kwn ppuan..
Ppuan takut nk kwn ngan gua
Kwn gua sume lelaki..
Asl lelaki je nk kwn ngan gua??
Oh ye.. SBB GUA COMEL...
Lupe lak...

**TM, pasnie kompom lu rejek gua..
** Oked, lu je la kwn ppuan gua yg ade.. (xoxo)
** Luca, pls take note (gampang kan??)

8 comments:

okedkama said...

xoxo

BajuKurung said...

gampang !

musang said...

perrggh smpai 500m bleh dgr sore ko..leh bwk g stadium jd tukang kutuk..

liv. lwn fulham leh mkn kot

Luca DK said...

*tq kesayangan!

Unknown said...

hahaha...tergelak giler

Unknown said...

cakap dalam phone ayu muyu tu pe hell..hahaha

BajuKurung said...

Red : gua sikit pun x sdih Fulham menang... Gua dh puas hati Liverpool hentam MU tnpa sebarang goal..

Luca : gampang !

BajuKurung said...

she-G : ai kan mmg ayu..