19 November, 2009

Demi Sebuah Proposal...

Smlm gua msuk jg ofis wlupun dua dpt MC...
Gua terpkse sedut inhaler byk kali..
Mmg inhaler byk legakan gua..

Iye, sehingga jam 8.30 p.m. gua msih di ofis..
Smua gara2 Sebuah Proposal..
Semlm jg, gua terpkse merelakan..
Relakan diri gua cmpur ngan budak hingusan..
Dimana gua perlu bermain teka-teki bersama beliau..
Gua layankan aje..
Sementara m'nunggu Project Team gua edit proposal...

Hr nie..
Demam gua msih lom kebah...
Gua gagahkan jg kaki wlupun gua lemah..
Hinggakn gua difitnah "LEMAH SYAHWAT" di fesbuk..
Gua redha..

Dan...
Baru je td...
Boss gua dtg...

"Kin, kite rombak blik proposal smlm.."

p/s : Semkin kecik je gua tgk Bigboss gua nie.. (wlupun beliau besar)

Note : lu org agak2, brape bln bonus gua dpt thn nie??

5 comments:

musang said...

haaa bile dpt bonus belanja aku..x dpt McD..gi anfield pon jdi laa..huhuh

Unknown said...

ko luku je kepala bos ko...hahahaha

okedkama said...

http://kekeliruangua.blogspot.com/2009/11/teka-teki.html

teka teki tersebut

BajuKurung said...

Red : wak lu laa.. gua rse bonus gua lepas tiket pg je... hahaha..

~0~ : meh gua luku pale lu dlu..

oked : gampang sgguh!

Unknown said...

harap2 bonus pahala kesabaran tu lebey besar dapat...BK,doa cepat2...kira teraniaya dah tu..doa makbul kan kan...