04 November, 2009

Ke"SAYANG"an Gua..

Semalam gua tdo kat umah mkcik gua..
Bertempat di Seksyen 7, Shah Alam..
Dh lame gua x melawat kezen2 gua yg kcik2..
Oh ya..
Mak gua anak sulong...
So, adik beradik gua la cucu pling tua..
So, yg lain sume still skolah rendah..
Gua close ngan sume kezen2 kecik gua..

Sesampai je di rumah Makcik gua..
Gua tgk kezen2 gua sume bz study..
Btul2 menurun kerajinan gua..
(lu org xyah nk kecoh2)

Gua pling suke ngan kezen gua sorg nie..
Fareeq name beliau..
Cute..Bijak & Sensitif..
(tang cute & bijak tu menurun dr gua)
Gua borak2 dgn beliau..
Geli ati klu dgr beliau berkate2..
Lu org xkan suspek dia bru Darjah 1..

nie la Mohd Fareeq...
Cute mcm gua, bukan??

Gua sempat tgk2kan beliau buat homework..
Oh, gua rse xpayah..
Budak nie smart.. Cpt tgkap klu kite ajar..
Gua teliti satu2 homework yg beliau tgh buat..
Gua amat tertarik dgn kepandaian beliau bilamana,
Gua terbaca ayat........

Pemberian jika pergi melawat seseorang dipanggil
"BUAH HATI
"

Damn !!

Gua bru nk berbangga dgn lu..
Sengal dowwwwwwww!!!




8 comments:

musang said...

haha budak2 zaman internet...

perjuangan hidup & mati liv. esok
jgn xtgk plak

okedkama said...

ya Allah ya tuhanku..kuatkan semangat gerrard daku disana..amin~

Unknown said...

kompem menurun ngan lu kan....hahahha...

sengal hahahahahaaha

Unknown said...

0 : sori...tak jumpa tanda gedik2 tu untuk name awk...hohoho...mmg ikut fiil spupu die tu lerrr
bk : nape rase rindu dgn si BK neh...woit,santau ek

BajuKurung said...

Red : lu jgn rsau, Torres dh belikan gua Astro khas kat kedai mamak kat Putrajaya nie.. Gua akan pakai baju Liverpool & pakai mufler tnde skongan y x berbelah bhagi.. (gua tkut2 gak nie.. game penentu)

oked : aminnnnnnnnn... same2 kite doakan gerrard msuk islam..

~0~ : menurun tang COMEL & BIJAK.. tang sengal menurun dr BLOGGER mcm LU..

She-G : ai miss yu tu la she-G... hakhak..

CameronSweetHomestay said...

hahahaha...hncusssss.....jgn salahkan cikgu...hahahaha...

Abe Long said...

bajukurung: (tang cute & bijak tu menurun dr gua)
mmg sah dah die merunun ang yg sengal ..
hahahahahaha

BajuKurung said...

Not Perfect : Cikgu tu tgh bercinta kot.. hahaha...

Abe Long : xpe la.. aslkan cute... hakhakhak