18 December, 2009

Gua Bangga..

Smlm Msia mng 1-0..
Gua rse amat bgga ngan team M'sia..
Namun x t'gugat utk gua sokong Liverpool jgk..

Hr nie last day gua stay umah Ladyboss gua..
5 hari gua dilayan mcm puteri..
Gua ingat pas kwin nnti gua xnak ade Maid..
Gua x bese org buat kje yg gua slalu buat..

Tp, mlm td..
Pas bc yassin..
Gua, nenek & maid2 boss gua borak2...

Gua kagum ngan nenek Ladyboss gua..
Pndai beliau tgk bola..
Siap puji Goal Keeper M'sia..

p/s : nenek tu dh 83 tahun.. gua syak dia pyokong fanatik..

4 comments:

redNing said...

liv tetp liv....cayalah..jgn trpesong dh lah okes...

cikmemy said...

haha...x bley blah tol nenek 2..
dulu atok aku pon gitu gak..tai dy tgk wwf la..

~0~ said...

liver kalah lagi beb...

tahniah wat msia dan lu...

BajuKurung said...

red : takat nie lom terpesong lg.. haha..

memy : tau xpe.. gua pulak tercengang2..

~0~ : ye ke liverpool kalah? hahaha... lu sbuk la..