09 December, 2009

Gua Diuji Lagi..

"Allah m'uji hambanya sbb DIA sygkn hamba2nye"
Gua slalu ingat kate2 ustaz & ayah gua..

Lg skali gua demam truk..
Bln nie je gua byk berlabur kat ubat..
Klu la leh wat invest..
Tentu gua dh jd Jutawan.. ahaks..

Selingan....

(gua abis kan ubat.. bgus bkn??)

(dpt MC 2 hr gua tdo je)

(Gua da addict bende alah nie.. haha)
**tiade kaitan..

p/s : gua syak doktor bg gua dadah dose penagih tegar..
gua trus high & tdo sbaik saje gua mkn ubat..
p/s 2 : Mak gua nk mmbebel xleh.. dia redha je gua tdo.. ahaks..

11 comments:

okedkama said...

lu dmm..gua tlg mane patut..ni gua rase lu typo

Tentu gua dh pd Jutawan.. ahaks..

mungkin lu nk letak jadi jutawan..

(kompeni projek juta2 takkan tade panel klinik?)

BajuKurung said...

oked : thx.. demam2 mmg slalu typo (coverline)..
cmpany gua xde panel sbb staff we all buat kje luar.. so, dorg leh claim mne2 klinik yg dorg pg.. then, kiteorg ade panel for hospitality. gua msuk wad hr tu x kne byr, jz tnjuk kad.. Jutawan bukan?

Unknown said...

lu sakit ape beb???

BajuKurung said...

~0~ : mne ade gua skit.. gua demam.. xmo ar tnye gua sakit ape.. ish..

musang said...

sabar..

triple x malaya said...

bile sakit makan ubat...

cikmemy said...

rehat byk2..penat keje ni..huhu

Unknown said...

demam kan leh hilangkan dosa2 kecik,ok lah tu...hehe..tp jgn la tak demam igt tak de dosa kecik lak...tah2 bertimbun2 dosa besar..huhuhuhu (ngata diri sndiri)

BajuKurung said...

red : thx.. gua sdg bersabar..

triple : mkn lu leh?

cikmemy : thx.. mybe ar kot.. hikhik..

she-G : a'ah, kan? moga2 terampun dose2 kcik ai.. ahaks..

Abe Long said...

sakit tuh peringatan soh wat pesediaan sebelom M***

Anonymous said...

abe :thx! huhu.. gua x pnh lupe..

-BK mls nk sign in-