03 December, 2009

Nurul Damira Elisya (ICU)

Cntik budaknye..
Same mcm makcik dia..
Nakal??? pun same cm mkcik dia..
Comel?? lg la same cm mkcik dia..

Tp pg td.. Mak gua kol..
Bgtau dia msuk ICU..
Suspek H1N1..
Gua ingat dh xde dh...
Ish... rsau lak..

(nie la anak buah gua yg kedua... Damira)

**Mira, maklang doa agar lu cpt smbuh.. amin..

p/s : gua ingat nk amik halfday.. agak2 lu org, bos gua bg x??
p/s 2 : esok gua On Leave.. Gua lak gi check up..

8 comments:

~0~ said...

semoga mira cepat sembuh...

lu checkup ape beb??

[ o k e d ] said...

ah bos lu tu pelik..kadang2 ok..kadang2 tak..jgn bagi soalan cmtu dalam belog..susah gua nk jawap

rEd said...

moga cpt sembuh..aminnnnnnn

BajuKurung said...

~0~ : amin.. thx2.. gua check athma gua..

oked : hikhik.. lu jwb je mcm mne pun..nnti gua citer kat ladyboss gua..

Red : amin.. thx2..

she-G said...

BK : adik ader suspek kene benda tuh..mak punya la dok blend epal untuk jadikan jus...sari dalam 10bj tuk adik jer..makanan semua mak up2 kan bawang putih sebab org kata leh lawan penyakit tu..lepas tu minum air kelapa g(nak elok kelapa dalam kawasan masjid atau depan masjid) insya ALLAH...sebab kawan mak yang tenat H1N1 ari tu alhamdulillah dah sihat...usaha kan???

BajuKurung said...

errrr... bab nk cr kelape dlm kwsn msjid tu yg pning tu.. ish2..

she-G said...

insya ALLAH ade...kalu tak der..kalapa besa po tak per...tok die dgn mak lang kan ade..baca surah Yassin pe..insya ALLAH

[ o k e d ] said...

kalo kelapa dok peram dalam masjid mujarab tak?mane akak dapat petua..bg oked