13 February, 2010

Gua Juga Ada Perasaan (Emo Gedik)

Gua lemah.. Sgt lemah..
Poyo?? mgkin ye..
Ah.. biar lah org nak kate ape..
Jiwe gua bkn hnya 1 musim..
Kadang cerah dan kadang ribut jg..

Konflik dalam diri slalu dtg..
Keluarga, kwn2 dan perginya seorg lelaki..
3 perkara serang serentak dlm hdup gua..
Mcm mne gua atasi??
Blog? FB?? Tp smpai bila??
Ade mnusia yg rela hati teroka ape yg gua rse??
Dan apa yg gua blh bg sbg balasan?
Hati & psaan?? Bkn semudah itu..

Lihat kwn ketawa.. gua jg ketawa..
Hipokrit?? yaa.. mmg gua hipokrit..
Kerana hipokrit itu jg kwn2 blh mengadap gua..
Kadang emo tak blh gua bendung..
Gua perempuan.. sorok mcm mane skalipun nmpak jg..
Percayalah.. gua rse nak lari..
Lari sejauh mgkin yg gua nak pg..
Bile gua dh penat..
Gua akn berhenti..


p/s : lu org xyah nk terkjut ngan entry kali nie.. sepak kang..

p/s 2: Selamat Tahun Baru Cina - jgn mkn limau byk sgt


5 comments:

ijad said...

dah dapat limau ke..

redNing said...

lu nk sepak...sepak lah sbb aku terkejut huhuh

xpenah lgi baca n3 emo2 dri lu...ilek r, sabar kita ni manusia yg serba lemah emo2 tu normal la..emo tu gak menunjukkn lu ni manusia yg ade prasaan bkn robot..oklah kang pnjang plak aku merepek..

gong xi fa cai
maaf zahir batin heheh

she-G said...

terlebih makan limau ke???

hans said...

hahahahah
lawak komen atas
terlebih makan limau
ekekkekeke
jgn berlari
cukuplah sekadar berjalan

oked said...

kate la lu dah abeskan limau kat opis gua?cilake