17 August, 2009

Dasyat Punye TINTED!

Sebut psl tinted ape yg korg akan pk?? aku tau dh.. msti tinted kete kan?? xpe, aku x slhkan korg.. smmgnye korg x bersalah..

Thn lepas aku de gi mkn ngan mmber aku yg smmgnye wnita.. aku kuar berdua je ngan dia cz umah dia pun dh dekat ngan aku.. time tu da kul 9.30 mlm.. tibe lak perut kiteorg lapor .. pas gi mkn, mmber aku nie pun ajak la aku gi karaoke.. aku x brape minat sgt tmpat2 bising nie.. aku cpt rimas..tp demi kwn aku pg la jugak cz kiteorg pun nk lepaskan tension msing2.. huhu..

Kat Putrajaya nie ape yg ssh adlah port nk parking.. kompom punye la.. sape yg ckp sng, aku brani jmin yg dia bukan duk sni.. so, aku ngan mmber aku nie decide nk parking kt tepi jalan je.. mlm2 kmpom xde saman2.. hikhikhik.. time mmber aku ngah sbuk2 sikat rmbut & solek2 sket, aku yg time tu dh kuar dr kete (cm aku lak yg excited). mate aku lak mmg pantang tgk kete.. kompom aku akan usya 1 body kete tu.. tibe2.. mate aku tertumpu pada cermin pintu belah driver.. aku nk tgk dia punye stereng.. klu cntik, aku nk usya dia gune stereng pesen mcm mane.. usya punye usya, aku xleh konsentret tgk dlm kete tu.. mgkin % tinted cermin dia tggi kot.. aku try usya lg.. aku sdar yg mate aku nie agak kureng sket mlm2.. tp disbbkan ade lmpu jalan, aku leh ar nmpak..

stelah aku usya, x gak nmpak2 stereng, yg aku nmpak, pntulan bayang aku blik kt cermin tu.. aku cm x puas ati ar, aku gi dekat sket kt kete tu, tp xde la giler aku nk gi dekat2 sgt kete org, kang x psl2 bunyi alarm, aku lak yg kene nnti.. aku usya je dlm kete tu, aku dh nmpak dh sikit stereng kete tu.. tibe2.. PERKH!!! berderau darah aku.. tersirap smpai kt kepale..

"GAMPANG Punye TINTED!!!" aku maki2 lam hati, leh lak ko sengih2 lam kete tu!!! Huh!!! seb baik aku xde sakit jantung..

note utk korg2 : TINTED = Kap Lam Ya Nga..

15 comments:

oked said...

pasal manusia tinted pon lu nk cite?

Park Chick said...
This comment has been removed by the author.
Park Chick said...
This comment has been removed by the author.
afiq ohh afiq said...

sonang yo eden cari parking kat putrajaya.. ekau tipu nih..

BajuKurung said...

oked : gua teringat cz td gua cr parking td..

Park Chick : kwn pkcik tu dpt yg tinted, sbb tu dia kecoh kt cni.. kwn pkcik tu mmg layak dpt ppuan tinted jek.. ekekeke.. bkn sye yg kate, kwn sye yg kate.. name dia aminah bukan name sbnar..

afiq : kompom lu bukan org putrajaya..

Aishah Nur Hakim said...

hik~
ini semua kelakar ok

TerubukMasin said...

kahkahkah....gua rasa tu shbt baik lu la..tu yg dia sengih2..

BajuKurung said...

TerubukMasin : oit... gua x pk cm tu.. klu dia mmber gua kompom dia akan tgur gua mcm lu tgur Ke*** kat air terjun ALANG SEDAYU Itu hari.. Mcm tu la kwn.. Wakakakaka..

the niza said...

kira ok la dia senyum drpd tunjuk penumbuk.xpon ajak bk g karoke..

BajuKurung said...

hakhakhak...

niza: seb baik dia x ajak kite gi karaoke, klu x, kompom pning nk follow lagu dia.. muahahaha..

the niza said...

eh.time ni ah tunjuk bakat.susa taw org skang nk tnjuk bkt.time ni ah!apa lagii,i noe u ada bakat tependam.:)

Unknown said...

haha..klakau..penah kene benda same...tp bukan nak usha keta die..nak bela tudung..tak nampak bayang pom..skali bukan tinted daa...

BajuKurung said...

niza : ai ade bakat lain.. tp xleh tnjuk kt mamat tinted tu.. kang dia tepok dahi ayoyo kang.. ai mls nk jtuhkan market dia..


she-G : moral of the story, len kli belek tudung kat jalan tar je.. kan ade bayang2.. ahaks..

Unknown said...

jalan tar tuh wat pmerah pipi bagus...plak time tghari bole(betul2 tengahari la ni)

BajuKurung said...

ekekeke... msti tomey bile pipi she-G merah cz sagat kt jln tar..