20 August, 2009

Eskem McD Sggh Lazat...

Td aku gi Alamanda, teman mmber aku gi tgk wayang.. titttttttttt.. hr khmis mlm jumaat gi tgk wayang.. hukhukhukk.. mak aku kate xpe, cz ade la sbb2nye.. hikhikhik.. bukan psl aku yg nk diceritakan.. tp psl eskem Mc'D Sundae yg Kon tu.. aku brani kompom yg ko rg sure pnh mkn..

Aku mmg x pnh boikot mc'd.. aku ngaku.. cz mc'd byk menyumbang kepade tumbesaran aku.. dan mlm td aku dpt la jugak menikmati "Fillet O Fish" yg sgt sdp itu.. aku lepak mkn sesorg je kt situ sementara menunggu kwn aku dtg. so, nk dijadikan citer, tgh aku layan fillet aku, mate aku nie pun melilau la melihat2 aksi2 org2 yg ngah lalu lalang depan mc'd.. mcm2 aksi aku nmpak.. dr berdiri, smpai la aksi berpeluk.. huhuhuhu.. tibe2, mate aku tertumpu pd sorg minah nie.. cntik & seksi.. aku yg ppuan nie pun klem dia cntik, klu lelaki tgk xtau ar camne.. minah nie ngah bratur kt kaunter khas beli eskem.. aku usya je smpai dia dpt eskem.. minah nie bli eskem Sundae kon.. terliur gak aku tgk eskem tu.. aku kne lwn nfsu mkn.. lgpun eskem x elok utk kesihatan aku. mak aku marah aku mkn eskem. sbb aku ade penyakit warisan mcm luca.. hakhakhak..

Sedang kusyuk minah nie mkn eskem, tibe2 mate aku beralih lak kt skumpulan mamat2 pakai baju batik yg duduk berhampiran ngan aku.. ye ar, klu kje kjaan, hr khmis mmg dorg akan pkai bju batik.. aku tgk mamat2 nie mengusya minah td.. dlm ati aku kate "bese ar lelaki, pntang tgk ppuan seksi.." tp, aku heran.. nape mamat tu gelak2 tgk minah nie.. seb baik minah nie x psan.. aku usya gak, ape yg x kne ngan minah nie.. aku tgk kusyuk je minah nie mkn eskem.. ape yg mamat nie ketawe kan?

Tibe2, aku dpt dgr ayat spontan yg kuar dr mulut slh sorg dr mamat2 tu...

"cuba hangpa tgk dia JILAT eskem"...

WTF???? hey, bodoh ke ape mamat2 nie????!!! tgk ppuan jilat eskem pun nk ketawe!! aku x pham tul ngan spesis nie.. mcm kimeks!

Aku mls nk wat tafsiran sndiri.. aku beristifar lam hati & trus abiskan mknanan aku... Damn!

14 comments:

she-G said...

komen dlu...bca no 2

she-G said...

baca 1st tu dah agak..besa laki suka usha gal jilat eskrim..penah ade d'setan guy ni kata (masa muda2 dolu2..makcek dah tue)masa tu kat UPM g..saya rasa teransang tgk awak jilat eskrim...buduh..kawen la ngko..bodoh bodoh bodoh...tak piki benda bukan2 tak leh ke jantan(untuk jantan2 jer) booodooohhhh

she-G said...

bukan pe...jadik malu bile pk balik..gilak betu itu budak..kenai pom dak..huh..ke ade sape2 kenal...nak mintak oked tlg santaukan

BajuKurung said...

wakakakaka...

she-G : nk suh oked santaukan jantan tu kne isi borang dlu.. oked always bz.. kne ikut giliran..
mmg mengong jantan cm tu.. sengal.. usya ppuan jilat eskem pun dh terangsang.. huh!

[ o k e d ] said...

ooo..smlam kames mlm jumaat la ngok..gua bz nyantau..kalo kua awal2 bole gua tlg santaukan..customer ramai smalam

she-G said...

kene amik no ke?wah hebat..tekan mane nak amik no tuh?kat klinik ibu anak okeh tak?

imHepPie said...

aiyak...cilakak tol..ade gak spesis camneh ek..huuu gila tol..

[ o k e d ] said...

beli no ekor dlu..tgk r mane2 no yg up..tu la yg dpt 1st prize..jackpot ke kan

nas said...

sbenarnya diorg jeles sbb x pernah makan ice cream MCD..hehe..rajin2 la view n follow my blog..

she-G said...

oked : hellemat..tak dan la nak g tikam no..esok dah posa..dan janji nak jadik budak baik2..
nas : suh follow tuh besh ke?dapat elaun tak?

[ o k e d ] said...

sheG:huk2 arini bisnes da stop..troskan bisnes jual tudung..jubah ngn songkok plak..kuih raye pon ade..

BajuKurung said...

she-G : no giliran tu utk kamu je.. ekekeke.. kamu bwk anak kamu ke klinik.. klinik xde perkhidmatan santau2..

imheppie : i'm hepi u komen2... ahaks.. spesis nie mmg byk terdapat di pasaran.. ekekeke..

nas : dorg xleh mkn eskem, kang dorg teringat.. ssh plak.. blog kamu leh mkn2 x? klu xleh, xmo ar.. ahaks..

oked : elok gak bulan2 pose lu kasi stop dlu bisness kencang santau org lu tu.. lu kne byk beramal...

oked : weh, blog gua bkn tmpat pomot barang.. gua kasik last warning.. baba

kaslom said...

babi lu!!(last carut)

BajuKurung said...

wakakakaka..

kaslom : gua kasik last warning, klu lu carut lg, gua hebahkan identiti lu.. haaaa...