16 September, 2009

Ingat Kedai Mamak Ke???

Perkh!! Hr nie mmg best..
Cz aku berbuka kt Hotel Pan Pacific, KLIA..
Huhu.. mcm2 ade..

Ya.. mlm nie aku la heroin yg terselit antara hero2 ofis aku..
Sgguh membosankan cz aku jd sasaran utama utk DISAKAT..
Tp, mereka2 sgguh baik hr nie..
Siap amikkan mknan utk aku lg..
Hikhikhik..
(gelak gedik yg kompom TM rejek aku)

Ah! bkn psl kegedikan aku yg aku nk citer...
Tp psl group yg duk sebelah table aku..
Datang dr daerah mane pun tatau..
(tau.. cume xnk taip kt cni..)
Yg pnting sleng minah2 tu mmg xleh blah..
Mls aku nk taip kt sni..Kang blog aku kne banned.. haha..

"Ala.. asl mamat tu amik sudu aku??" Minah sengal tu bersuare..
"Amik pggan je dh laa" Minah sengal tu bersuare lg..
Minah tu pggil mamat waiter yg agak jambu tu dgn ati pns..
Aku dh usya je.. Ape la minah tu nk sound mamat waiter jambu tu..
(Giler cute bdk nie.. aku smpat snyum2 gedik kt dia.. ngan niat bg TM jeles)

Hahahaha..
Mangkuk jamban ape sengal sgt ko nie Minah oi??
Mmg la klu ko letak sudu kt pggan yg dh xde mknan pggan ko akn diambil..
Ko xtau ke protokol mkn kt hotel2??
Len kali minah oi, letak sudu/garfu/pisau kt tepi pggn..
Sudu tu pulak jgn ditelungkupkan..
BKN LETAK SUDU DLM PINGGAN YG DH XDE MAKANAN..
Kompom la SUDU tu kne amikkkk skali!!!
MENGONGGGGGG!!!!!!!!!

Note Gedik Giler :

Asl gua lak nk emo bile minah sengal tu sound mamat waiter jambu tu??? Wakakkaakakka.. Sengal doww..


BABA!

8 comments:

TerubukMasin said...

ampunkn la kebengongan minah2 tu..
lae2 di bln yg mulia nie..

walau cm ne pn kegedikan lu..
ati gua ttp ngan lu..

[ o k e d ] said...

tm: gua simpati pd siti

she-G said...

entry ini cam ditujukan pada orng tuh jer...huhuhu...

BajuKurung said...

TM : gua dh ampunkan.. ahaks.. hepi gua dgr yg gua ttp kt hati lu wlupun gua gedik..

oked : lu jgn rsau, gua bkn perampas..

she-G : tujukan kt sape??

LiYaNa.MaZLaN said...

1st time makan kat HOTEL kot?
slalu dia makan kat MOTEL je.. waiter sne kalo pinggan kosong pon ambik..

think +ve maaa..
hahaha...

she-G said...

trima la hakikat tak semua org dapat pluang makan kat hotel..sob sob...darik kampung tuh...sob sob lagik

she-G said...

BK : entry asek tuk TM jep...ini suda tidak adil...tak adil bagi peminat2 lain yang lain jntina nyer...

BajuKurung said...

yana : xtau la brape time, yg tau dia xtau protokol..

she-G : ish.. xkan la.. kot ye pun xtau protokol, suruh je la bdk tu amik garfu lain, xpayah la marah2 budak tu.. budak tu dh wat kje dgn btul & ikut protokol..

she-G lgik : hahaha.. TM kire mcm iklan la..