13 September, 2009

Lariiiiiiiii !!!

Hari Sbtu mlm ahad hr tu,
Aku, Mak, Kakak & Adik aku pg Uptown Danau Kota,
Aku dh bosan gi sane..
Tp demi permintaan kakak aku,
terpkse la bwk jugak bwk dorg..
Bapak Jammed cm GamP...
gerak kul 10 mlm,
Kul 12.30 mlm baru sampai..

Aku xtau ape motif kakak aku ke sane..
Aku layankan aje la..
Sempat gak aku beli Tudung & Selendang..
Nk harap si oked pos kan..
Mmg raye thn depan pun lom tntu dapat..

Kiteorg round2 sume pelusuk kedai yg ade..
Biar mak & kakak aku puas hati..
Adik aku dh mule pnt & merungut2..
Nk je aku tepok dahi dia..

Smpai je time kiteoprg dh nk blik,
Kakak aku ade sggah kt 1 stall jual Blouse2 ppuan..
Mmg cntik2.. tp aku x brape kenan..
Aku tlg pilihkan utk kakak aku..
Tgh aku duk pilih2..
Kakak aku tibe2 tarik tgn aku pg ke tmpat lain..

"Cin, cpt cin.. lari2.."

Kakak aku bersuare smbil tarik tgn aku..

Aku yg tgh blur, ikut je la kakak aku blah dr Stall tersebut..
Aku x puas ati nape kakak aku tarik aku lari dr stall tu..
Trus aku bertnye..

"Nape Nor?? Asl ko tarik tgn aku"
Aku soal dgn muke yg agak comel..

Kakak aku trus jwb tnpa rse bersalah...

-
-
-
-
-
-
-
"AKU KENTUT KT SITU TD.. BUSUK DOWWW"

Cm Kimeks je perangai!!!
BABA TUL!!!!

14 comments:

[ o k e d ] said...

gua penat..mane buaye gua?

BajuKurung said...

hr sbtu gua post.. isnin or slase kot smpai.. bersabor mmbawa berkat.. insyaallah.. aminn..

TerubukMasin said...

gua tk penah dgr ppuan kentut..serius..

*lu tkyh gtau pn gua dh tau..
dlm apa keadaan sekali pn..
lu ttp comel..
gua jujur..
tk cye tkpe..peruntukkn 2 jm 30 minit..
utk cermin muke lu..
insyaallah..
lu akan dpti lu mmg betol2 comel..:p

BajuKurung said...

TM : ppuan pun mnusia bese yg xleh lari dr kentut.. gua x perlu ngadap cermin lelame utk klem diri gua nie comel.. dh mmg gua comel.. gua x mcm lu, siap beli baju sedondon.. gua xde bf nk beli baju same kaler..

TerubukMasin said...

*gua xde bf nk beli baju same kaler..

gua nk petik ayat "gua xde bf"..
lu tau tk betapa lapangnye ati gua..
kihkihkih..

afiq ohh afiq said...

ahaha..
ok la tu dia bersikap jujur kat lu..

she-G said...

gilak ini entry...sah kluarga Bk lebih kuang klurga ku kat kg..hahahaha...rindu seh kg..

she-G said...

TM : hai...dah nak spare calon dua tige dah ke?hahaha..
BK : peluang keemasan tuh..jgn lepaskan plak time harga emas makin mahal neh...
p/s:biler la nak beli anting2 baru?ke ade nak kasik...keh keh keh

BajuKurung said...

she-G : kamu pkai tdung, kan? pe jdah pkai anting?? bkn org leh nmpak pom..

she-G lg : Klu TM takat nk psng2, kite xmo.. kite rela undur diri.. huhu

oked said...

gua nk jadi bini mithali laa

she-G said...

BK : pasang aweks jerla...suri sorang cuma...hehehe...kira leh wat lis mengelis...bes gal win..
BK lagik : ai nak pakai tudung cam artis la bajet raya ni kira anting2 letak luar..kasik besar2 cam batu lesung(walopom diri ku bukan artis..kakakaka)
Bk lagi lagi : untuk kanda la sayang oi..

BajuKurung said...

TM : pe kes lu lapang hati? citt.. lu x baik tamak2.. lu dh ade siti.. biar ar gua suke lu dr jauh..

afiq :gua ngan sume org gua jujur.. x mcm lu..

oked : hahaha.. gua xleh thn ketawe bc statement lu. gua aminkan aje.. aminnn..

she-G : wahhh.. kanda kamu suke mcm tu ek? giler gempak la.. hope, klu ai ade suami, suami ai x suruh la ai pkai mcm tu.. wakaka.. klakar doww..

she-G said...

BK : pakai anting2 jerla...pakai cam bienda segala macam tu ker?nak tgk ai kena tido lua umah buat la...huhuhu...

LiYaNa.MaZLaN said...

haahhaa... jujur sungguh mak c wawa itu..

xD