14 September, 2009

Ape Bos Maksudkan??

Perkh!! Seawal 8.00 pg lg aku dh bz..
Bz tahap Najib,
Najib Pun X bz cm aku..
Byk payment yg aku kne settle B4 cuti Raye..

Tibe2 Bigboss aku dtg...
Ala, yg hilang kunci suh aku cr tu..
Dia ar..
Senyum je tgk aku..
Kot ye pun nk suh aku snyum,
Xyah ar sengih2..
Aku dh ar xde smngat nk raye cz xde bonus thn nie..
Huhuhu... (TM, sile amik perhatian)

Bos aku usya je aku yg tgh BZ..
tibe2 dia tnye aku

"Ekin, kamu dh brape lame keje kt sini??"

Ape yg bos aku mksudkan??
Dia nk pecat aku ke??
Dia dh bosan tgk aku ke??
Aku dh X COMEL ke kt ofis nie??
Dia dh x perlukan aku ke sbg Acc. & HR asst.??
Dia dh ade pkerja lain ke yg lbih comel dr aku??
Dia x puas hati dgn kerja2 aku ke??
Dia nmpak aku slalu on kt BLOG ke??
ATAU

Dia dh kire2 untuk BAGI DUIT RAYE ???

Hilang tumpuan aku pd kerja2 hr nie..
DAMN !!!!!!!!!!
huhuhu..


Misi Penting Collect Duit Raye drpada :

1- TM (lu jgn kdekut ngan gua)
2- Oked (Gua pun nk jugak, bkn wawa je..)
3- Luca (Gua msih layak utk dpt duit raye..)
4- She-G (Serunding x dikira duit raye)
5- AbgBesi (ko jgn wat2 lupe kt aku)
6- Aisyah (kamu pun kne bg sye gak..)


11 comments:

aishah_conteng_je said...

datin gedik!
tak penuh puasa kan tak dapat duet raya...

lagipon presiden la kena bg kat mak2 datin...

BajuKurung said...

eh..

Aisyah : skrg nie dh tuka law.. x kire.. mak2 datin yg kne bg presiden.. thn nie presiden xde bonus.. huhuhuhu

[ o k e d ] said...

lu mintak wawa siket..ah..gua pon nk gak camney

TerubukMasin said...

lu bg numb acc lu..
gua bankin..
bpe pun yg penting xlas..

jap2!!!!
lu tkyh bg..
bapa gua kte..
gua tk kwen lae..
tk layak nk bg duit rye..
time2 cm nie..
ikut mazhab blh abah pn kira halal..
yg penting slmt...

gua bkn kedekut..
gua cuma tknk kecilkn ati..
abah gua..

BajuKurung said...

TM : xpe arr... gua xnak, gua sesaje je.... thx..

TerubukMasin said...

lu tkyh la nk merajuk..
gua dpt rasekn lu makin comel la..
kihkihkih..

BajuKurung said...

TM: Hakhakhak.. xleh blah kan klu gua mrajuk.. gua pun nk tergelak.. gua x pndai ar mjuk2.. lgpun xde sape dh nk pjuk2 gua..

she-G said...

BK : eleh.........saje jer nak bercanda cendol dgn TM la tuh..huh (ayat jeles..)

she-G said...

BK g : duit tu dah dicingcang dan dibuat srunding la...aiseh..tak rase pelik ke srunding tu mase makan BK

cicakuben said...

BK...klu nak thu serba-sdkit npe akak kena bhenti keje..meh rajin2 baca kat http://gerimisdhati.blogspot.com

pomot lagik..hehheee

LiYaNa.MaZLaN said...

<-- seb bek dak ni sambung blajo skrg, kalo x ari2 g KONSPA minta duet raye.. hahaha...

xD

LiYaNa.MazLan xde dalam senarai.. selamat...

tp akk kne bg duit rye kat org tau! hehehe...