11 September, 2009

Salahkah Aku???

Oit kwn2..
Aku nk tnye nie..
salah ke aku klu :-
1- aku suke pd ssorg yg aku bru knl??
2- Take Care ssorg
3- kagum ssorg
4- syg sseorg
&
5- jatuh hati pd ssorg

TAK SALAH, KAN????

itu kan diri aku..
Nape org ske pertikaikan??
ske ati aku la..

Suke x bererti syg
Take Care x bererti nk dptkan hatinye
Kagum bkn bererti suke
Syg bkn bererti cinta
dan
Jatuh hati bkn bererti akan dpt cintanya..

So, x slh la klu aku ade psaan sume tu pd ssorg..
aku x sshkan sape2..
aku mcm korg gak,
pnye hati & psaan..

BABA!

-Sekian-

7 comments:

oked said...

TAK SALAH..LU BUAT ENTRY NI MMG BAGUS..GUA BAGI DIRI GUA SBG HADIAH

TerubukMasin said...

mmg tk slh pn..
spe yg ckp slh ni??
gtau gua..

lu oked awal2 nk bg tawaran diri lu pesal..
hbs gua lu nk letak mane??kihkih..

oked said...

tm: ni la yg gua cuba nk sampaikan kt bebe gua dan die tak paham..

bebe oked said...

k tp knp mst MENIPU???
mmg xslh if nk ske..tp jujo mst ade bai..
ske bole jd syg,then bole kpd CINTA..
klu da msuk sumber2 pnipuan nk sy anggp SUKE ni sbgai pe??
xplain 2 me..plss

BajuKurung said...

Oked : time gua post entry nie, mmg gua siyes & IKHLAS.. huhu..

TM : lu ttp dihati gua.. tp, skrg lu dh rmai pminat, gua undur diri..

bebe oked : bkn sume perkare kne share ngan kamu.. kamu msih blom ade hak utk tau ksh hdup ssorg yg bkn sah milik kamu.. klu kamu kate dia TIPU, itu dtgnye dr kamu, bkn dr dia.. mcm mane pulak tuduhan tu di tuju pd kamu? ape alasan kamu? jgn jdkan title LELAKi keatas kamu sbg lesen utk bermaharajalela dgn kaum wanita yg hnye sbg kekasih kamu.. hnye kekasih.. bkn ISTERI...

abang besi said...

sape la orang itu.mungkinkah pikachu?lu ni nafsu bukan betul sgt...wargh!!!kah kah kah!!!

she-G said...

TM : oked tuh..leh jadik nanny ke ape nnti
BK : amik jeh sape2 bagik tawaran tuh...kire bonus raya la tu
bebe oked : kalau suami pun tak makna leh kontrol smua..tlg la...