03 February, 2010

Ofis Gua Kelam & Suram..

Suasana pagi kt Putrajaya mcm tghari..
Cerah dan amat terang..
Sbg perlindungan kpd mate..
Gua pkai Sunglass ketika memandu..
Psaan yg berbaur comel t'serap dlm jiwe..

Smpai kt ofis.. gua on lampu, on aircond..
Gua maki2 lam hati..
"Kos puluh2 riban.. tp, lampu cap ayam"
Suram.. Kelam...
Hilang semangat gua nk wat kje...

Sbg pkerja yg dedikasi, gua pasrah..
Gua duduk kt tmpat gua..
Gua on PC..
Gua terpndang wajah comel gua kt PC..

Gua ckp dlm hati secara sopan..

"Laaa.. pdn la gelap"

Gua sengih sorg2 smbil bukak sunglass haram tersebut..
Ahaks..



5 comments:

Ju@Lucky^Mummy said...

Sengaludin..

Unknown said...

sunglass haram tersebut dibeli dimane??atau dibuat dengan barang apekah maka tidak mendapat kelulusan halal..hahaha

Anonymous said...

sengal tahap gaban

BajuKurung said...

Kak Ju : Binti Sangapudin..

she-G : ahaks.. x haram la...

red : comel kan?

Unknown said...

bingai ko...hahahahah