04 February, 2010

Terus Down..

Gua ade sorg mmber lelaki..
Klu berckp xnak kalah..
Pung Pang Pung Pang..
Ckp nk up je..

Gua ade hal penting yg perlu berurusan dgn dia..
Nk jumpe payah.. jauh bebenor..
Tepon je la jd penghubung..
Gua mmg agak seram sket ngan dia..
Sbb beliau nie ckp style mamat ganas..

Tp, bile mane gua kol beliau bru je td..
Kuar Caller Ringtone yg lgsung x m'gmbarkan diri beliau..
Gua kaget...

Oi!! selembut2 hati gua nie..
Gua x layan la lagu "AYAT2 CINTA - Rossa"
Mcm GAMPANG!!!!

p/s : psaan seram dgn beliau lgsung bertukar.. down giler!
p/s 2 : tingat ADNAN SEMPIT - "dlm hati ade taman"
Auwwwwwwwwwww!!!


5 comments:

Unknown said...

kuntum gak beb...hahahaha

Anonymous said...

betul tu 0 mat kuntum hahah kawan lu yg sengal

Unknown said...

besh sgt ek adnan sempit tu???lau g pggung bawa budak setaun die bagik masuk tak???lau budak melalak ade org marah tak???hahahaha...jakun...

Unknown said...

tambah lg satu komen ya BK

suka buku cite ayat2 cinta...tp cite die tak besh...lagu???leh la kot...(tak silap koler ringtone abg pun lagu ni kot..heish...kene delete...kene delete)

BajuKurung said...

~0~ : haha.. tu la, gua pun bru tau dia kuntum..

red : sengal2 dia, dia ttp kwn baik gua.. isk3..

she-G : blh je.. ramai bwk budak2.. klu anak yu nangis, org lain leh tlg senyapkan.. ik ik ik..

she-G lg : kne delete tu..klu x, abg yu pun kuntum.. ik ik ik