09 August, 2009

hua hingit...

Td aku gi mkn kat "Chaiyo Bistro" ngan kakak2 housemate aku.. pas mkn je, Kak Juma ajak pi kdai runcit kt hujung kedai mkn nie.. aku, kak juma & kak ila pun beli la brg2 yg msing2 nk beli.. then aku dh bratur kt kaunter byr tu dlu, so otomatik la aku byr dlu. Kakak cashier tu usya pns kat aku smbil angkat kening knon isyarat nk tnye aku bli ape la konon2.. aku smemangnye phm, aku tnjuk la brg yg aku beli (deodorant Rexona kaler purple - sgt wangi bau nye-) Cam Kimeks... kerek sgguh kakak kt cashier tu leh lak gune isyarat kening.. xpe, aku sbr lg.. Then, turn kak ila pulak..

Kak Ila : kak, air mineral nie brape ringgit

Kakak Cashier : HUA HINGIT!

So, aku dh phm la nape kakak tu bg isyarat kening je kt aku.. aku pndng muke Kak Ila, Kak Ila pndg muke aku.. msuk lam kete je..... ape lg?????


*pesan mak aku : x baik gelakkan org..

8 comments:

Rara said...

IYALER TU..WEY WINDULER KIN NK PI CHAIYO2 BISTRO TU..

gjiEsaLim said...

hudi bhasha mhudaya khite....(kate zizan klo lu de tgk LAWAKING) hahahha

Anonymous said...

-the bulu's geng-

RM2 ringgit mahal ker? kira ok la tu.Masa aku study kat Greenland lagi mahal RM2.05 sen..semeter..

BajuKurung said...

weh bulu's, aku bukan pertikaikan rege dia.. hish! mamat nie!!!!!! back hand kang!

[ o k e d ] said...

pas ko msk kete nape?air tuh tak sdp ea?

BajuKurung said...

wakakakakaka.. oked, gua harap & berdoa 1 hr nnti gua kan bwk lu dtg kt kdai runcit nie.. kdai runcit nie wat gua tersnyum biler teringat..

[ o k e d ] said...

lu jgn berharap lbey..gua nih ader laki laki..lu jgn r nk ngorat gua..nnt bebe gua ngamok laaa

BajuKurung said...

huh.. lu pk gua tkot la ngan bebe lu.. kang gua bwk BABY yg dlm citer gua tu kang.. haa... gua mls ar nk riak ngan lu..